ONLİNE İŞLEM MERKEZİ PLANLI KESİNTİLER
186 MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ
Ne Aramıştınız?

İLETİŞİM KANALLARI



  • EPDK
  • MUHTARLAR
  • TEDAŞ
  • WEB/MOBİL
  • ÇAĞRI MERKEZİ
  • SOSYAL MEDYA
  • İŞLETME
  • Şikâyet/Talep Kaydı oluşturulur
  • Şikayet/talep Çözüm Merkezi personellerince ilgili birimlere iletilir.
  • Şikayet/talebe ilişkin ilgili birimler tarafından detaylı inceleme yapılır.
  • Şikayet/talebin çözümü ilgili birimler tarafından Müşteri Çözüm Merkezi personellerine iletilir.
  • Müşteri aranarak/yazılı olarak/sms ile Müşteri Çözüm Merkezi tarafından sonuç bilgilendirmesi yapılır.


Cihaz Hasarları İçin Tüm Kanallardan Başvuru Yapılabilir