İLETİŞİM KANALLARI



  • EPDK
  • MUHTARLAR
  • TEDAŞ
  • WEB/MOBİL
  • ÇAĞRI MERKEZİ
  • SOSYAL MEDYA
  • İŞLETME
  • Şikâyet/Talep Kaydı oluşturulur
  • Şikayet/talep Çözüm Merkezi personellerince ilgili birimlere iletilir.
  • Şikayet/talebe ilişkin ilgili birimler tarafından detaylı inceleme yapılır.
  • Şikayet/talebin çözümü ilgili birimler tarafından Müşteri Çözüm Merkezi personellerine iletilir.
  • Müşteri aranarak/yazılı olarak/sms ile Müşteri Çözüm Merkezi tarafından sonuç bilgilendirmesi yapılır.


Tesis inşaat faaliyetleri sırasında, taşınmazda yer alan ürünlere zarar verilmemesine dikkat edilmektedir. Ancak alınacak tedbirlere rağmen Enerji Nakil Hattı ve/veya Trafo tesisi esnasında zarar oluşması durumunda, Söz konusu durumun UEDAŞ çalışmaları nedeniyle meydana geldiğinin belgelenmesi kaydıyla zarar ziyan tazmin edilmektedir. 

Tesis çalışmalarımız sırasında parselinizde meydana gelen zarar ziyan durumunda en yakın İşletme Müdürlüğümüze  başvuru yapabilirsiniz. 

Başvurunuza istinaden Şirketimiz Kamulaştırma Yönetmenliği tarafından ya da dışarıdan bilirkişi hizmeti alınarak KAMULAŞTIRMA ZARAR TESPİT TUTANAĞI oluşturulur. Tutanakta tespit edilen zarar ve ziyanlara ilişkin mali tespitleri yapılarak tarafınıza zarar ziyan bedeli tanzim edilir.