ONLİNE İŞLEM MERKEZİ PLANLI KESİNTİLER
186 MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ
Ne Aramıştınız?

UEDAŞ olarak bizler; müşterilerimizin kesintisiz ve kaliteli enerji beklentisini tam olarak karşılamak ve elektrik dağıtım sektöründe koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile öncü ve lider kuruluş olmak amacıyla;

Faaliyetlerimizin her alanında, müşterilerimizin tüm öneri, talep ve şikayetlerini ulaştırıp çözüm alabilecekleri sistemleri kurmayı, bu sistemlerin etkinliğini devamlı kılmayı ve sürekli iyileştirmeyi,

Müşterilerimizden gelen istek ve talepleri objektif olarak ele almayı; yasal şartlar ve şirket politikalarımız çerçevesinde adil şekilde değerlendirerek geribildirimde bulunmayı,

Tüm paydaşlarımızla birlikte hareket ederek olası memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırmak ve tekrar oluşmasını engellemek adına önlemler almayı, 

Eğitim programları ile tüm çalışanlarımıza müşteri memnuniyeti ilkesini aşılamayı,

Gelişime açık alanları tespit ederek, gereken tüm kaynaklarımızı bu konudaki verimliliği arttırmak için kullanmayı, 

ve çalışanlarımızın tam katılımı ile elektrik dağıtım faaliyetinde koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke olarak benimseyerek çalışmalarımızı gerçekleştirmeyi taahhüt ediyoruz.