Sizi Dinliyoruz
  UEDAŞ Facebook Sayfası UEDAŞ Twitter Sayfası UEDAŞ Instagram Sayfası UEDAŞ Linkedin Sayfası UEDAŞ Foursquare Sayfası  
 
Ana Sayfa / Haberler / Öncelikli Hedef: Müşteri Memnuniyeti!
Öncelikli Hedef: Müşteri Memnuniyeti!  26.6.2018
Öncelikli Hedef: Müşteri Memnuniyeti!

Bursa'da vatandaşa kamusal hizmet veren birimlerin iletişimcileri UEDAŞ'ta bir araya geldi. Toplantıda müşteri memnuniyeti, hizmet kalitesini artırmak için yapılması gerekenler ve işbirliği konularında görüş alışverişi yapıldı.

UEDAŞ Genel Müdürlüğü'nde yapılan ve iletişim birimi yöneticilerinin katıldığı toplantıda, ağırlıklı olarak ‘eleştirilen konular’ ele alınarak çözüm yolları tartışıldı. Ortak amacın müşteri memnuniyeti olduğu ve bu yönde çaba göstereceklerini vurgulayan yöneticilerini Genel Müdürümüz İbrahim Gümüşlü de ziyaret ederek çalışmalarından dolayı tebrik etti.
   
Haberler
Haberler

Troya Yılı'na UEDAŞ Desteği


Kültür Bakanlığı tarafından 2018 yılının Troya Yılı ilan edilmesine UEDAŞ’tan destek geldi. “Trafolar Konuşuyor” projemiz kapsamında, Çanakkale’deki bir trafoya ‘Troya Yılı’ ile ilgili görsel çalışması yapıldı.

Öncelikli Hedef: Müşteri Memnuniyeti!


Bursa'da vatandaşa kamusal hizmet veren birimlerin iletişimcileri UEDAŞ'ta bir araya geldi. Toplantıda müşteri memnuniyeti, hizmet kalitesini artırmak için yapılması gerekenler ve işbirliği konularında görüş alışverişi yapıldı.

Bursa’dan Kars’a Uzanan Kitap Seferberliği


Sosyal medyadan başlatılan kampanya karşılıksız kalmadı. İstihdama destek olmak amacıyla çağrı merkezimizin de bulunduğu Kars'ın Susuz İncesu Köyü’nde bulunan 75. Yıl İMKB Yatılı Bölge Okulu’na bin adet kitap hediye ettik. Bursa Genel Müdürlüğümüzden gönderilen İlkokul düzeyinde kitaplar çağrı merkezi yetkililerimiz tarafından teslim edildi.

Trafolar Konuşuyor


Toplumsal sorunlar karşısında farkındalık ve duyarlılık yaratmak amacıyla gerçekleştirdiğimiz, trafo binalarının duvarlarını sosyal sorumluğa açarak toplumsal bilinçlenmeye katkı sağlanması hedefleniyor. Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da yürütülecek proje kapsamında, trafolardaki tekdüzeliğin ve olumsuz yazıların önüne geçilirken, vatandaşın da bilinçlenmesi amaçlanıyor.