Sizi Dinliyoruz
  UEDAŞ Facebook Sayfası UEDAŞ Twitter Sayfası UEDAŞ Instagram Sayfası UEDAŞ Linkedin Sayfası UEDAŞ Foursquare Sayfası  
 
Ana Sayfa / Haberler / UEDAŞ’tan Canlı Destek
UEDAŞ’tan Canlı Destek  7.4.2017
UEDAŞ’tan Canlı Destek


Hizmet vermekte olduğumuz bölgemizde yaşayan tüm vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz. UEDAŞ Mobil Uygulaması kısa sürede binlerce kişi tarafından indirildi.

Hizmet kalitesini sürekli iyileştiren UEDAŞ olarak, teknolojik yatırımlarımızdan biri olan mobil uygulama ile kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyoruz. Uygulama; planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere hızlı ve pratik kullanım özellikleriyle kısa sürede müşterilerin büyük beğenisini kazandı.

Uygulamada ‘çevrimiçi’ müşteri desteği sağlanıyor

Her yerden ulaşılabilen uygulama şuana kadar 15 bin kişi tarafından indirildi. Vatandaşlarımıza kolaylık sağlamak için başlatılan bu uygulama ile kullanıcılar ‘Canlı Destek’ bölümünden tüm istek, öneri ve şikayet bildirimlerini anlık olarak müşteri temsilcisine iletebiliyor. UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğümüzden konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiğini aynı zamanda müşteri İşlem yetkilileri ile de iletişim kurabildiği belirtildi.

Kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar anında çağrı merkezimize ve saha ekiplerimize iletilerek taleplerin hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor. Müşteriler yaptıkları şikayet ile ilgili son durumu cepten, web sitesinden ve çağrı merkezinden kolaylıkla öğrenebiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor. Planlı Kesintiler bölümünden planlı bakım, onarım çalışmaları nedeniyle yapılacak kesintilerden 48 saat öncesinde haberdar olunabiliyor. Mobil uygulama, ‘Aboneliklerim, Planlı Kesintiler, Başvurularım, Anlık Kesintiler, Anketler, Canlı Destek’bölümlerinden oluşuyor.

UEDAŞ’ın müşteri ilişkileri alanındaki teknolojik yatırımları devam edecek.

 
Haberler
Haberler

Elektrik kesintilerine hızlı çözüm üreten sistem


UEDAŞ, SCADA sistemi ile elektrik kesintilerine uzaktan anında müdahale edebiliyor. Bu sayede elektrik kesintileri 5-10 saniye içerisinde giderilirken, kesinti süreleri de azalarak müşteri memnuniyetinin artması sağlanıyor.

Uludağ'da ekiplerimizin zorlu mesaisi


Kış mevsiminin gözde turizm merkezlerinden Uludağ’da, kesintisiz elektrik enerjisi için sürdürülen çalışmalar dikkat çekti. UEDAŞ ekiplerinin zorlu koşullardaki çalışmaları aralıksız sürüyor.

Kardeşim Üşümesin gülümsetmeye devam ediyor


UEDAŞ'ın 7 yıldır sürdürdüğü “Kardeşim Üşümesin” projesi kapsamında bu kez Çanakkale’nin Biga İlçesi’ndeki çocukların yüzünü güldürdü.

UEDAŞ,Jandarma ile 'Kadına Şiddete Dur' Dedi


UEDAŞ ile Bursa İl Jandarma Komutanlığı Kadına Şiddetle Mücadele Günü kapsamında farkındalık çalışmasına imza attı. Kadın astsubaylar tarafından İnegöl’deki bir elektrik trafosuna “Kadına Şiddete Dur De” teması işlendi.