Sizi Dinliyoruz
  UEDAŞ Facebook Sayfası UEDAŞ Twitter Sayfası UEDAŞ Instagram Sayfası UEDAŞ Linkedin Sayfası UEDAŞ Foursquare Sayfası  
 
Ana Sayfa / Haberler / UEDAŞ’tan Canlı Destek
UEDAŞ’tan Canlı Destek  7.4.2017
UEDAŞ’tan Canlı Destek


Hizmet vermekte olduğumuz bölgemizde yaşayan tüm vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz. UEDAŞ Mobil Uygulaması kısa sürede binlerce kişi tarafından indirildi.

Hizmet kalitesini sürekli iyileştiren UEDAŞ olarak, teknolojik yatırımlarımızdan biri olan mobil uygulama ile kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyoruz. Uygulama; planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere hızlı ve pratik kullanım özellikleriyle kısa sürede müşterilerin büyük beğenisini kazandı.

Uygulamada ‘çevrimiçi’ müşteri desteği sağlanıyor

Her yerden ulaşılabilen uygulama şuana kadar 15 bin kişi tarafından indirildi. Vatandaşlarımıza kolaylık sağlamak için başlatılan bu uygulama ile kullanıcılar ‘Canlı Destek’ bölümünden tüm istek, öneri ve şikayet bildirimlerini anlık olarak müşteri temsilcisine iletebiliyor. UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğümüzden konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiğini aynı zamanda müşteri İşlem yetkilileri ile de iletişim kurabildiği belirtildi.

Kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar anında çağrı merkezimize ve saha ekiplerimize iletilerek taleplerin hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor. Müşteriler yaptıkları şikayet ile ilgili son durumu cepten, web sitesinden ve çağrı merkezinden kolaylıkla öğrenebiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor. Planlı Kesintiler bölümünden planlı bakım, onarım çalışmaları nedeniyle yapılacak kesintilerden 48 saat öncesinde haberdar olunabiliyor. Mobil uygulama, ‘Aboneliklerim, Planlı Kesintiler, Başvurularım, Anlık Kesintiler, Anketler, Canlı Destek’bölümlerinden oluşuyor.

UEDAŞ’ın müşteri ilişkileri alanındaki teknolojik yatırımları devam edecek.

 
Haberler
Haberler

Keles'li tarımcılardan Genel Müdürümüze nezaket ziyareti


Bursa'nın dağ ilçelerinden Keles Kocakavacık Köyü Tarım Kalkınma Kooperatifi Başkanı Erdoğan Yumak ve üyeleri, Genel Müdürümüz Gökay Fatih Danacı'yı ziyaret etti. Kooperatif yönetimini makamında ağırlayan Fatih Danacı ile ilçedeki altyapı çalışmaları ve yatırım konuları konuşuldu.

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın'dan Genel Müdürümüz Gökay Fatih Danacı'ya ziyaret


Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, Genel Müdürümüz Gökay Fatih Danacı'yı makamında ziyaret etti. Nezaket ziyaretinde Orhangazi ilçesindeki altyapı çalışmaları ve yatırımları görüşüldü.

Yeşilçam'ın usta aktörü Ediz Hun, Limak Enerji çalışanlarıyla buluştu


Bursa’da Nostaljik Sinema etkinliğinde bir araya gelen Limak Enerji Grubu çalışanları, Yeşilçam’ın ünlü aktörlerinden Ediz Hun ile birlikte 1971 yapımı Güllü filmini seyretti.

Denizaltı elektriği UEDAŞ robotuyla güvende


UEDAŞ’ın Ar-Ge ekibi tarafından geliştirilen su altı robotuyla, adalara elektrik taşıyan sualtı kablolarındaki arızalar önceden tespit edilebiliyor.