Sizi Dinliyoruz
  UEDAŞ Facebook Sayfası UEDAŞ Twitter Sayfası UEDAŞ Instagram Sayfası UEDAŞ Linkedin Sayfası UEDAŞ Foursquare Sayfası  
 
Ana Sayfa / Haberler / UEDAŞ’tan Canlı Destek
UEDAŞ’tan Canlı Destek  7.4.2017
UEDAŞ’tan Canlı Destek


Hizmet vermekte olduğumuz bölgemizde yaşayan tüm vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz. UEDAŞ Mobil Uygulaması kısa sürede binlerce kişi tarafından indirildi.

Hizmet kalitesini sürekli iyileştiren UEDAŞ olarak, teknolojik yatırımlarımızdan biri olan mobil uygulama ile kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyoruz. Uygulama; planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere hızlı ve pratik kullanım özellikleriyle kısa sürede müşterilerin büyük beğenisini kazandı.

Uygulamada ‘çevrimiçi’ müşteri desteği sağlanıyor

Her yerden ulaşılabilen uygulama şuana kadar 15 bin kişi tarafından indirildi. Vatandaşlarımıza kolaylık sağlamak için başlatılan bu uygulama ile kullanıcılar ‘Canlı Destek’ bölümünden tüm istek, öneri ve şikayet bildirimlerini anlık olarak müşteri temsilcisine iletebiliyor. UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğümüzden konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiğini aynı zamanda müşteri İşlem yetkilileri ile de iletişim kurabildiği belirtildi.

Kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar anında çağrı merkezimize ve saha ekiplerimize iletilerek taleplerin hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor. Müşteriler yaptıkları şikayet ile ilgili son durumu cepten, web sitesinden ve çağrı merkezinden kolaylıkla öğrenebiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor. Planlı Kesintiler bölümünden planlı bakım, onarım çalışmaları nedeniyle yapılacak kesintilerden 48 saat öncesinde haberdar olunabiliyor. Mobil uygulama, ‘Aboneliklerim, Planlı Kesintiler, Başvurularım, Anlık Kesintiler, Anketler, Canlı Destek’bölümlerinden oluşuyor.

UEDAŞ’ın müşteri ilişkileri alanındaki teknolojik yatırımları devam edecek.

 
Haberler
Haberler

UEDAŞ'tan Yerinde Sayaç Testi Hizmeti


Müşteri memnuniyetini herzaman ön planda tutan UEDAŞ, müşterilerden gelen talepler ya da okuma ekiplerinin rutin teknik ve fiziki incelemelerinde karşılaşılan arızalar için karşılaşılan 3 günlük inceleme süresini 1 güne düşürüyor. Yerinde sayaç test işlemiyle UEDAŞ, arızalı olmayan sayaçların sökülmesinin de önüne geçiyor.

Edremit'te Yaz Yoğunluğuna Önlem


UEDAŞ, yaz aylarında artan nüfus yoğunluğunu göz önüne alarak tatil bölgelerindeki bakım ve onarım faaliyetlerini artırdı.

Balıkesir'de Köy Okulu Kütüphaneye Kavuştu


“Bi Kitap Daha Aydınlık Bi Hayat” hedefiyle yola çıktığımız, 7 yılda 20 köy okuluna kütüphane kurduğumuz projemizde bu durağımız Balıkesir'in Susurluk İlçesindeki Karapürçek Şehit Mesut Nayman İlkokulu oldu.

"Gece ve Işık" Sergide Buluştu


6’ıncısını düzenlediğimiz ve bu yıl ilk kez uluslararası katılıma açılan 'Şehrin Işıkları Fotoğraf Yarışması'nda dereceye giren 50 fotoğraf Bursa Osmangazi’de yer alan Korupark AVM’de sanatseverlerin beğenisine sunuldu.